Foto A

Vi hade i uppgift att ta kort till olika artiklar ifrån en tidning.
Först har vi framtidens kött, odlas på labbet för klimatets skull och består av muskelmassa.

Andra bilden handlar om en 70 årig man som körde in i en lyktstolpe.
Här lånade jag min sons fina bil och skapade en liten lyktstolpe gjord på aluminium folié.

"Liga härjar i Norrbotten"
Man tager vad man haver, jag tog min Tage.
Inte för att han är någon ligist, men med tatueringen på bröstet och med rätt ljus så kunde jag skapa en ganska rå bild.

Var en riktigt rolig uppgift!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kommer ju drömma mardrömmar om Tage inatt!!! ;)

2011-11-26 @ 22:18:21
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Uppdatering? JA TACK! ;)

2012-01-19 @ 20:08:52
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0