Välkommen till min nya blogg!

Ja välkommen välkommen in

Nu har jag efter många om och men skaffat mig en foto blogg.

Det är tack vare mina fina vänner och familj som puschat mig att göra det då jag själv är min största kritiker.


Jag har ett stort intresse av fotografering, porträtt är en av mina favorit genrer.

Jag fotar mycke i naturligt ljus eftersom jag tycker det är både vackert och enkelt.

Har fotat mycke och länge, men har ingen sorts utbildning utan jag kör på känslan och ibland lyckas jag fånga den på bild.

Hobbyfotograf kan man kalla mig.

Så jag tyckte det var på tiden att skaffa sig en liten foto blogg för att insperera, bli inspererad och ge er en glimt av passionen jag har för fotogafering.

Kanske man får tips på vägen, lär sig något nytt.

Jag är ingen hejare på redigerings pogram men med tiden kommer nog det också.

Kritik och kommentarer uppskattas, dock endast "vettiga" besvaras på.

 

 

Kamera

Sony a33

Nikon D40

Objektiv

Sony DT 50mm f 1,8 SAM

Nikkor 50mm f/1,8D


 


 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

men så jävla kul. ska följa din blogg slaviskt ;P

2011-04-30 @ 10:43:35
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Kristin

Åh vad kul Malin! Du är ju så duktig på att fota!! Blir skoj att läsa, kanske man får lite tips ;-)

2011-04-30 @ 11:42:58
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: Annette

Men guu Malin va fina foton du tar. Keep up the good work.

Kram Annette

2011-05-28 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0