Underbar morgon


6.30 lyste solen på vår balkong och ger träden ett fantastiskt ljus.
Äntligen kommer våren, det efterlängtade värmen.
Jag har redan lyckats bränna min ljusa hy här om dagen, känns för jädra bra måste jag säga!
Snart ska jag och min son ta på oss skorna och gå ut, kanske plocka lite fina maskrosor till hemmet.

Nu struntar jag i kvaliten på bilderna, bätte det än inga alls.
Jag tycker det verkar jätte svårt att hitta tips om detta på internet, men den som söker skall finna.
Tills vidare kör vi på detta tycker jag :)

En vy från min skitiga vårt fönster, såg lite tjusigare ut med mindre bild, haha men skenet bedrar.
Kladd fönster!


marilynjacobphoto.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0