Le Rouge

Helgen hade massor av gott att bjuda på!
"Hett och naket" som min vän Hanna skrev i sin blogg ger ett utmärkt namn för helgens bravader!
I fredags var vi ett gäng brudar som besökte Pite havsbad färgsprakande show Le Rouge.
Där bjöds det på underhållning av hög nivå och vi mättade magarna med tre rätters buffé.



Sen hade jag två bilder som jag hade lite svårt att välja mellan, så jag la upp båda.


Sen la mitt redigeringsprogram av så detta är vad jag kan bjuda på i kväll.
Jag har någon enstaka bild kvar av Le Rouge kvällen som jag gärna delar med mig av,
samt min helt fantastiska lördag på ett SPA hotell tillsammans med kärleken.

Hoppas det funkar bättre för mig i morgon :)
Tack för en kanon fredag brudar och ett extra stort TACK till Pernilla som gjorde kvällen möjlig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Då jaggick från blond till mörk så gjorde vi liite ljusare längder och toppar, men det syns ju bara då det är riktigt ljust.. Nu vill jag slinga upp det lite :)

2012-04-05 @ 15:16:11
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Å vilka fina bilder ;) kika på mina bilder på Selma å hennes kusiner i mitt blogginlägg "photoshoot". Bilderna är i vanlig ordning inte redigerade men jag tycker ändå dom är helt ok. Vad tycker du?? Gillar ju att få feedback från en sådan konstnärlig talang som du ;) Kram

2012-04-18 @ 00:00:33
URL: http://karriarmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0